Monday, February 16, 2009

hej allihop.
det har varit sjukt sedan vi kom hit. borjade med mig o zoe sedan har det hallit i sig for mig. 2 veckor med huvudverk usch. eimi ligger hemma o sover. vi var hos doktorn idag. jag ska inte saga nagot om att eimi inte ville aka dit, jag gick aldrig till doktorn. men hon sa att vi kunde aka dit o hora vad de sa. de tog malaria test som var negativt och det var med all sanolikhet inte dengue. efter att ha pratat med tanten dar sa kom vi fram till det. kom hem med en dros med tabletter...
tror att det var fran overanstrangning. hon var lite kass och hade bara en dag kvar pa en kurs som hon ville gora fardigt.
vi har hittat en jattebra barnvakt till zoe. sa hon leker med henne nagra timmar varje dag.
nu e det dags for lunch for mig. alla har typ samma 5 olika ratter sa det e svart att variera sig. stekta eller kokta nudlar... de e fragan.
kram pa er alla

1 comment:

jamieBEE said...

i have no idea what this says....but i have enjoyed looking through your blog. This is your long lost cousin Jamie Lea (Braithwaite) in Las Vegas.